Sivut

keskiviikko 27. elokuuta 2014

Marleyn aamu

Minua pyydettiin kertomaan enemmän kanien kuulumisista. Anattelin, että tälläkertaa saatte kuulla Marleysä tai vielä tarkemmin Marleyn aamusta. Ideana on siis se, että minä länttään tänne kuvia ja yritän kirjoittaa "Marleymaisesti" neidin aamusta.
Jos postaus oli teidänmielestänne onnistunut, niin laittakaapa kommenttia, niin voin tehdä myös Romeon päivästä ja ajatuksista saman tyyppisen postauksen.


























Kello oli noin kuusi, kun kyllästyin odottamiseen. Omistajani herätyskello oli soinut jo hetkisitten, mutta mitään ei tapahdu. Hän makaa vieläkin sängyssään silmät ummessa.. Kaipa minun on hiukan kolisteltava, jotta tuo untamo herää.

 Aamuisin käyn varovasti kurkkimassa aidanluona. Hieman kaltereita kolistelemalla saan usein omistajani liikkeelle. Minun on kuitenkin varottava olemasta liiiian meluisa. Silloin minlle suututaan ja minua moititaan, Jep omistajani eivät ole yhtä aamuvirkkuja kuin minä (mälsää)..

























Vihdoin myös Romeo, joka yleensä nauttii tooodella pitkistä unista (minuun verrattuna) tulee auttamaan  ja yhteistyössä saamme omistajamme nousemaan sängystä..

 Vihdoin aamupalaa! Sehän on yksi päivän tärkeimmistä aterioista.

 Aamupalan jälkeen alkaa "pitkä" ja tuskallinen odotus. Tiedän pääseväni kohta koko taloon vapaaksi, mutta ensin minun on odotettava, että omistajani on käynyt suihkussa ja tehnyt muita tylsiä ja käsittämättömiä juttuja, siis voitteko kuvitella kuka haluaa kastella itsensä!

























Myönnän olevani usein hyvin malttamaton ja joskus saatan suutuspäissäni mennä tuohoamaan tavaroita jos omistajallani menee kauan... Joskus myöskin pienet asiat unohtuvat tai osuvat vähän väärään paikkaan... Niistäkin omistajani jaksaa jäkättää minulle..

























Suorastaan ikuisuudelta tuntuneen ajan jälkeen pääsemme vihdoin uloos "linnastamme" jossa vietämme päivät ja yöt. Olen niin innoissani, että minun on aivan pakko syöksyä ja tunkea oven läpi heti kun saan tilaisuuden! 
Omistajani jäisi miulusti silittelemään minua, mutta minulla on usein niin kiire ja innostus, etten ehdi jäämään pötköttelemään.... ehkä jonakin toisenakertana sitten.

Romeo taas jää suorastaan odottamaan huomiota ja hellyydenosoituksia.

 Myöhemmin minua kuitenkin kaduttaa, etten saanut rapsutuksia. Joten yritän hakea huomiota
 Romeolta. Hivuttaudun hiljalleen hänen kuonon alleen, kun Rompsulla oli pesutuokio kesken. Ehkä hän vahingossa antaa minullekkin muutaman pusun, hihi :3

 Niin tai näin, nyt eteenpäin! Alakerrassa tutkiskellessa keksin aina uusia leikkejä. Tänään suosiossani oli verhojen kanssa vauhtaaminen. Leikin ideana on sukeltaa verhojentaakse piiloon ja yllättää toinen kanitoveri. Valitettavasti sain leikkiä leikkiä yksin, sillä Romeo oli tekemässä omaa "tarkistuskierrostaan". Minusta on taas tylsää kiertää talo kerran läpi ja tarkistaa, ettei mikäään ovi ole jäänyt raolleen. Hölmökin sen tietää, ettei omistaja ei niitä unohda sulkea paitsi erikoisimmissa tilanteissa.

 Hetken päästä:
Leikkini jatkuivat ulko-oven luona. Äkkiä säpsähdän kuitenkin suhahdukseen "SSHHHHHHhhhh" Niin omistajani minulle sanoo, kun teen jotain väärin. Ai mitä? Mikse ovenkarmeja tai mattoa saa repiä, en minäkään ymmärrä.
























"En se mä ollut.." (Ja yritän piiloutua Romeon taakse).
                                                   15 Minuuttia myöhemmin

Jippii, nyt on porkkanoiden aika! Ai, että mitä? No en kyllä varmasti seiso, syö itse omat porkkanasi.
 Minä voin yhtähyvin varastaa Romeon porkkanan, kuin tehdä temppuja.
 Ei hättää lukija, kyllä Romeokin sai oman porkkanansa eikä
 jäänyt siis ilman ;)


























 Sillävälin, kun Romeo teki temppuja omistajani kanssa minä keksin oman tavan ansaita herkkuja..

 Hmmm, mikäs se tämä purkki on?
 Nuuh, nuuhm tuoksuupas hyvälle

 Voikose olla..? Kyllähän ne ovat kuivatettuja omenoita!

 Hnghhh..

 Hei, mitä sinä nytt.. Älä vie sitä poiss!

 Minä en helpolla luovuta!

 No vihdoin, nom nom nomm..

 Mitäs tässä, kunhan istuskelen.
 IIK, sillä on valjaat JUOKSE Romeo!! lähdetään äkkiä pois!
 Tänään omistajallani oli aikaa ulkoiluttaa meitä molempia erikseen. Eikä täällä ulkona oikeastaan niin kamalaa ole, vihaan vain valjaita..






















































Nyt sisälle, olen väsynyt ja valmis päiväunille! Makoisaa loppuviikkoa kaikille :)!

14 kommenttia:

  1. Niiin ihania kuvia! <3<3<3
    Kiva postaus.. :)

    VastaaPoista
  2. täähän oli ihan mahtavimmista parhain!Ja muuten,saanko tehdä samantyyppisen postauksen jos esim linkkaisin blogis siihen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tottakai saat! Kiva kun tykkäsit :)

      Poista
  3. Tykkäsin, tälläiset postaukset tuovat kivaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin ajattelin, että ois joskus kiva saada ees vähän jotain erillaista tekstiä aikaseks :)

      Poista
  4. Tykkäsin.tämmöisiä lisää

    VastaaPoista
  5. Tee roomeosta illallaa tollaneb

    VastaaPoista
  6. Ostitko ton Marleyn Pupuninjat12 blogin pitäjältä? Ihan uteliaisuuttani kysyn kun just kuuntelen sen videoita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, Marley on sieltä peräisin :)

      Poista
  7. Tee ihmeessä roomeosta samanlainen tällänen postaus oli toosiiikiiiva

    VastaaPoista
  8. Kiva postaus! Tee Romeonkin päivästä

    VastaaPoista
  9. Tää oli tosi kiva :3 Tee ihmeessä Romeostakin tämmönen~!

    VastaaPoista

 

© Juulia. Web design by Aino Vakkilainen. Sisällön tarjoaa Blogger.