Sivut

torstai 1. toukokuuta 2014

Hyvää vappua kaikille!

Kaikki sisarukseni olivat lähteneet kavereilleen vapunviettoon. Kotiin jäi siis vain minä, isä, äiti sekä tietysti kanit.
Meillä kaikilla oli eilen aivan ihastuttava ilta, joka vietettiin kanien kanssa alakerrassa television äärellä. 
Kanit saivat nauttia oman vappuruokansa johon kuului tänävuonna. Omenaa,porkkanaa,paprikaa ja kurkkua. Ei siis mikään ihmeellinen "juhlaa-teria", mutta ainakin näytti pupuille maistuvan! :) 

Romeo päätti käyttä kaiken tilan hyödyksi,  hyppimällä sivubampipomppuja ympäri alakertaa. Lisäksi se surasi minua, äitiä ja isää jokapaikkaan kerjäten kamalasti pusuja ja huomiota. On se niin hellyydenkipeä herra! :´) 

Marleylle alakerta on vielä hieman vieras paikka joten se keskittyy lähinä uusien kolojen etsiskelyyn. Välillä sekin juoksi kovia spurtteja edestakaisin. Minusta on kuitenkin niin ihanaa, kun tämä pikku-Iines juoksee heti täynä intoa luokse, kun hiema herkkupussi rapisee tai hampaita naksuttelee, vaikka maha olisikin täynä. Välillä se on niin nopea, että saa oikeasti varoa mihin astuu.  Se on niin perso kaikelle ruualle...

Tuollaiset hetket kanien ja perheen kanssa saa minut niin onnelliseksi, että välillä tekisi mieli itkeäilosta. On niin ihanaa nähdä kaksi aivan eriluonteista pupua tulevan niin hyvin toimen toistensa ja koko perheen kanssa. 
En voi koskaan kylliksi kiittää näiden kahden olemassa oloa, Kasvattajaa jolta hain Romeon, Marleyn entistä omistajaa, joka antoi pupun juuri meille tai vanhempiani jotka sallitvat näiden kahden asua täällä kanssamme. 
Näin vaan joudun montakertaa toteamaan, ettei sanat yksinkertaisesti riitä kuvaamaan sellaista kiitollisuutta. Niimpä jätän tämän postauksen lyhyeen ja toivotan teille kaikille mukavaa vappua!




Tässä kuussa vietettään myös Marleyn ja Romeon syntymäpäiviä! Saa nähdä millaisia lahjoja tulee ;)
Hieman harmittaa viettää vapaapäivää vesisateessa, mutta onneksi sisällekkin voi keksiä tekemistä.

6 kommenttia:

  1. Hihi, ihanat pupuset ja hauskaa vappua! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvää vappua teillekin ja ihania kuvia :) mäkin kiiitän niitä jotka on antaneet mun kanin mulle ja mun kani on mun koko elämä, oikeesti :`) mutta mun kani on jo 9vuotta ja kai kaikki sen tietää mitä noin vanhalle kanille käy :`( mutta kiva postaus!

    VastaaPoista
  3. Hyvää vappua! ;)
    Samat sanat, olen niin onnellinen että vanhempani antoivat ottaa kanin! :D
    (Ihania kuvia) ♥

    VastaaPoista
  4. Kipon vieressä leppoisasti makaava Romeo, ihana kuva :)

    VastaaPoista

 

© Juulia. Web design by Aino Vakkilainen. Sisällön tarjoaa Blogger.